تعمیرات آیفون

تعمیرات آیفون

آیفون های اپل محصولات بسیار گران قیمت و با کیفیتی هستند، اما این موضوع بدان معنا نیست که این دسته از گوشی های موبایل هیچ‌وقت دچار خرابی یا دیگر مشکلات سخت افزاری نشوند. متاسفانه زمانی که یک آیفون خراب شود، تعمیر آن به دردسری بزرگ تبدیل خواهد شد چرا که اولاً باید گوشی به دست تعمیرکار مجربی سپرده شود، ثانیاً هزینه گزافی برای تعمیرات آیفون اپل پرداخت گردد و ثالثاً چند روز منتظر تعمیر آیفون خود باشیم!

اما تصور کنید که با یک راه حل ساده هر سه مشکل اصلی نام برده شده قابل رفع باشند. با سرویس تعمیرات آیفون و گوشی موبایل شرکت موبایل کمک دقیقاً این سه معضل از بین خواهند رفت. نمایندگی تعمیرات محصولات APPLE سعی می‌کند با به‌کارگیری تعمیرکاران مجرب و گارانتی عملکرد آن‌ها بهترین سرویس ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. در ادامه بیشتر در مورد سرویس تعمیرات آیفون موبایل کمک صحبت می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

تعمیرات آیفون

چه چیزی نمایندگی تعمیر موبایل اپل را متمایز می‌کند؟

برخوردار بودن از کارشناسان و تکنسین‌های متخصص، عیب‌یابی اصولی و تعمیرات تخصصی موبایل اپل، ارائه ضمانت‌نامه تعمیر به مشتریان، برخوردار بودن از دستگاه‌ها و ابزارآلات حرفه‌ای و… همه از ویژگی‌های نمایندگی تعمیرات اپل هستند که این مرکز را از سایر مراکز تعمیر گوشی اپل، متمایز می‌کنند.

زمانی که تعمیرات موبایل اپل را به نمایندگی رسمی اپل بسپارید، تکنسین‌های این مرکز با دقت بالایی به عیب‌یابی اصولی آن می‌پردازند تا مشکل اصلی این دستگاه را پیدا کنند. سپس هزینه تعمیرات آن را برآورد کرده و شما را در جریان قرار می‌دهند تا درصورتی که تمایل داشتید، پروسه تعمیر موبایل اپل را آغاز کنند. پس از تعمیرات این دستگاه نیز با تست و بررسی آن طی مراحل متعدد از رفع مشکلات آن اطمینان حاصل می‌کنند و درنهایت موبایل شما را مانند روز اول، بدون هیچ مشکلی در اختیارتان قرار می‌دهند.

خدمات تعمیر گوشی اپل

خدماتی که نمایندگی اپل در زمینه تعمیر گوشی اپل به کاربران این دستگاه ارائه می‌دهد به صورت کلی شامل: عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری، تعمیرات سخت‌افزاری و تست نهایی موبایل اپل می‌باشد. جهت استفاده از خدمات تعمیر گوشی اپل توسط این مرکز علاوه بر اینکه می‌توانید به‌صورت حضوری از شعبه نمایندگی اپل در تهران مراجعه کنید یا اینکه این دستگاه را به نمایندگی تعمیرات اپل در تهران ارسال کنید، می‌توانید از سرویس پذیرش و تحویل دستگاه در محل نیز استفاده کنید. برای استفاده از این سرویس باید درخواست خود را در همین وب سایت ثبت کنید تا کارشناس مربوطه به آدرس مورد نظر شما اعزام شده، آیفون معیوب شده شما را تحویل گرفته و به مرکز تعمیرات نمایندگی اپل منتقل کند. سپس این دستگاه را مانند روز اول بدون کوچک‌ترین مشکلی در درب منزل به شما تحویل دهد.

مزایای تعمیر گوشی اپل

همان طور که گفتیم گوشی های تولید کمپانی اپل به واسطه خصوصیات منحصربه‌فرد خود، قیمت بالایی دارند. اگر کاربری تأکید دارد که گوشی مورد استفاده اش باید حتماً از تولیدات این کمپانی باشد، در واقع با این تصمیم‌گیری مسئولیت‌های بعدی را نیز پذیرفته است. اصلاً بعید نیست که روزی تعمیر گوشی اپل نیاز ضروری و اضطرار او باشد، اما نگران نباشید متخصصین تعمیرات گوشی اپل به‌سرعت و با دقت این مشکل را رفع خواهند نمود.

اگر بتوان مشکلات پیش آمده در گوشی اپل را با تعمیر حل و فصل کرد و به تعویض نیازی نباشد، این به معنی شانس واقعی و خوش شانسی تمام برای کاربر اپل است، زیرا در تعمیر گوشی اپل همواره تلاش بر این است که قطعات اورجینال و اصل دستگاه بر روی دستگاه باقی بمانند و با ترمیم، مشکلاتشان حل شود و تعویض لازم نشوند. اما در صورت تعویض در نمایندگی اپل فقط از قطعات اصل جهت تعویض قطعات بهره خواهیم گرفت.

واحد تعمیرات اپل در گزینش کارشناسان و تکنسین‌های خود بسیار سخت‌گیرانه عمل می‌کند؛ همین عامل سبب شده تا جمعی از بهترین‌ها را در اختیار داشته باشد تا بتواند بهترین و بی‌رقیب‌ترین خدمات راه به کاربران این گوشی حرفه‌ای تقدیم کند. این واحد در لابراتوار کاملاً اختصاصی اپل سرویس‌دهی خود را آغاز می‌کند. پیش‌نیاز یک تعمیر اساسی، عیب‌یابی درست و دقیق در مرحله ابتدایی است، کاری که تکنسین‌های ما با مهارت و دقت ویژه‌ای انجام می‌دهند.

مشاوره رایگان تعمیرات